W naszej firmie powstał pierwszy w Polsce Jablotron Showroom. Jest to wydzielona sala ekspozycyjna, w której prezentujemy topowe rozwiązania tego czeskiego producenta. System Jablotron JA100 realizuje funkcje alarmu oraz inteligentnego budynku. Wszystkie urządzenia są dostępne w wersji magistralnej (przewodowej) lub radiowej – dzięki temu system może być zamontowany w każdym obiekcie.
Nasz showroom pozwala zapoznać się z designem urządzeń, jak również z możliwościami funkcjonalnymi. Wszystkie urządzenia są tutaj podłączone i zaprogramowane. Można przetestować działanie i obsługę urządzeń alarmowych, sterujących ogrzewaniem i automatyką budynku.
Jablotron Showroom jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. Serdecznie zapraszamy instalatorów, projektantów i klientów końcowych.
Nasz adres:
Jablotron Showroom
ul. Górnośląska 40 (budynek firmy RHJ Kuźnik, dojazd ulicą Szarych Szeregów)
43-200 Pszczyna
Zdalny dostęp do systemu przez internet
System Jablotron 100 można zdalnie kontrolować przez internet. Istnieje możliwość połączenia się z centralą zamontowaną w Jablotron Showroom. Dzięki temu można sprawdzić jak działa zdalna obsługa systemu.
Aby połączyć się z centralą Jablotron JA-100 należy:
1) Zainstalować na swoim telefonie lub tablecie aplikację MyJablotron. Aplikacja jest bezpłatna i pobrać ją można w sklepach: Google Play (na systemy Android), AppStore (na systemy iOS) oraz Sklepie Microsoft (na systemy Windows Phone). Osoby nieposiadające urządzeń z w/w systemem mogą alternatywnie skorzystać z komputera i strony www.jablonet.net
2) Uruchomić aplikację i połączyć się z naszą centralą poprzez login: [email protected], hasło: 12345678 (to jest hasło do logowania, przy sterowaniu czuwaniem i automatyką należy wprowadzać hasło 1234).
3) Zapoznać się z możliwościami jakie oferuje aplikacja MyJablotron: sterowanie czuwaniem, sterowanie urządzeniami elektrycznymi, podgląd i wykonywanie zdjęć, wyświetlanie aktualnej i archiwalnej temperatury, zarządzanie termostatem i ogrzeaniem, wyświetlanie zużycia prądu / wody / gazu, ustawienie powiadomień (notyfikacje) poprzez e-mail / sms / push.
Uwaga: Centrala celowo nie została podłączona do sieci LAN, aby zaprezentować wolniejszą komunikację poprzez GPRS (często na etapie budowy klienci nie posiadają stałego dostępu do internetu i dlatego pokazujemy jak działa taki system).